Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:50:59+01:00
A) zbić fortunę - zdobyć sporą sumę pieniędzy
b) fortuna uśmiecha się do kogoś - komuś sprzyja szczęście
c) kaprys fortuny - coś komuś nie wyszło, nie poszczęściło mu się
d) ślepa fortuna - los jest ślepy, nie wybiera
e) wybraniec fortuny - osoba, której sprzyja szczęście
2 5 2
2010-03-11T18:16:38+01:00
zbić fortunę - wygrać cos wartościowego , cennego
fortuna uśmiecha się do kogoś - szczeście komuś sprzyja
kaprys fortuny - komuś się nie poszczęściło
ślepa fortuna - los nie wybiera
wybraniec fortuny - osoba której się poszczęściło

myśle , że pomogłam ; ]
1 5 1