Odpowiedzi

2010-03-11T17:48:51+01:00
Pisklęta gniazdowników po wykluciu wymagają opieki i gotowego pożywienia, a zagniazdowniki po wykluciu są samodzielne.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:49:54+01:00
GWIAZDOWNIKÓW? Łahahaha :D
GNIAZDOWNIKÓW chyba miało być ^^

Pisklęta gniazdowników dorastają pod opieką rodziców, porzebują ich ochrony po urodzeniu i młodość spędzają w gniazdach.
Zagniazdowniki po wykluciu są całkowicie samodzielne.
2 3 2
2010-03-11T17:57:00+01:00
Gziazdowinki to ptaki ktorych piskleta powykluciu sa niezdolne do samodzielnego zycia i rodzice musza ciagle sie nimi opieokowac, zagniazdowinki to patki ktorych piskleta po wykluciu sa zdolne do samdzielnego zycia, potrafia same o siebie zadbac i nie potrzebuja rodzicow.
Proszę czekać...
2 3 2