Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:50:02+01:00
Moje kochane ptaszki ! U nas juz jest ciepło temperatury naprawde sa juz wyzsze a słońce coraz czasciej wyglada zza chmur . Wracajcie do nas ja sie wami doskonale zaopiekuje .
bedzie wam tu dobrze.
9 4 9
2010-03-11T17:50:07+01:00
Drogi żurawiu .. !
Przepraszam za to co powiedziałam . Nie chce abyś mnie opuścił bo bardzo Cię polubiłam . Spędzanie z tobą czasu było najlepszą rzeczą jaką kiedykolwiek robiłam . Chciałam Cie poprosić abyś wrócił .

Całuję .
( twoje imię )

Pozdro ;**
4 2 4