Zastanów się i napisz (w 5 zdaniach), jak rozumiesz słowa:
"To nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż masze zdolności"
Zadaję to tu dlatego, że nie potrafię sformułować tego w ładny język. To na jutro proszę o pomoc!!
Dziękuję z góry :))

2

Odpowiedzi

2010-03-11T17:51:26+01:00
To wybory pokazują jakimi jesteśmy ludźmi.Nawet gdybyśmy mieli zdolności i tak nie moglibyśmy nimi pokierować.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:52:23+01:00
"To nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż masze zdolności"

Nasze wybory w dużym stopniu ukazują naszą prawdziwą twarz.
Takim najważniejszym czynnikiem jest pomoc, którą niesiemy innym ludziom.
Ludzie niekiedy ignorują ludzi proszących o pomoc. Zazwyczaj z powodu swojego egoizmu, bądź ze strachu. Niestety, najczęściej zostawia się w potrzebie swoim najlepszych przyjaciół. Możemy być bardzo dobrzy z dziedziny, w której o pomoc proszą nas najbliżsi, jednak ludzi są zbyt samolubni i egoistyczni - najczęściej to ignorują, wtedy widać kim naprawdę jesteśmy.
1 5 1