Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:49:50+01:00
Fg-Fw=F=2,8N
Fw=3,2-2,8=0,4N
V=Fg/gq q-gęstość stali V=3,72N/10N/kg*7500kg/m3 (oblicz sam nie mam kalkulatora)
Fw=qcieczy*g*V wypartej cieczy czyli objętość stali obliczona ze wzoru wyżej
qcieczy=Fw/g*V g=około 10 N/kg
z atblic znajdziesz co to za ciecz

Dasz najj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:50:36+01:00
Fg-Fw=F=2,8N
Fw=3,2-2,8=0,4N
V=Fg/gq q-gęstość stali
V=3,72N/10N/kg*7500kg/m3
Fw=qcieczy*g*V
qcieczy=Fw/g*V
g=około 10 N/kg
odczytajz tablic
2010-03-11T18:02:01+01:00
F1 = 3,2N
F2 = 2,8N
Fw = 3,2N - 2,8N = 0,4N
d stali = 7500kg/m^3
d cieczy = ?
d = m:V
V = m:d
m = 3,2N : 10N/kg = 0,32kg
V = 0,32kg : 7500kg/m^3 = 0,0000426m^3
Fw = V ∙ d ∙g
d = Fw : (V ∙ g)
d = 0,4N : (0,0000426m^3 ∙ 10N/kg)
d = 0,4N : 0,000426 = 938,96 kg/m^3