1 Uporządkuj chronologicznie.
a) koronacja Karola Wielkiego
b) bitwa pod Warną
c)upadek cesarstwa zach. rzymskiego
d)Ucieczka Mahometa z mekki do medyny

2. Odpowiedz tak lub nie.
w 1308 Władysław Łokietek odzyskał pomorze Gdańskie.
3. Data rozpoczęcia panowania piastów w Polsce i zakończenia panowania. czyli od kiedy do kiedy;)

3

Odpowiedzi

2010-03-11T17:58:44+01:00
1 upadek cesarstwa zach. rzymskiego
2 Ucieczka Mahometa z mekki do medyny
3 koronacja Karola Wielkiego
4 bitwa pod Warną


2. NIE

3 ok. 960 - 1370
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:01:33+01:00
1 Uporządkuj chronologicznie.
a) koronacja Karola Wielkiego 800
b) bitwa pod Warną 1444
c)upadek cesarstwa zach. Rzymskiego 476
d)Ucieczka Mahometa z mekki do medyny 622
c,D, A, B , ,

2. NIE, wtedy akurat je utraciliśmy :
3. OK.960-1370(ŚMIERĆ KAZIMIERZA WIELKIEGO)
1 1 1
2010-03-11T18:02:25+01:00
Zad1:
1c
2d
3a
4d
Zad2:
Nie
Zad3:
ok. 960 (najprawdopodobniej 962) do 1370r.
1 5 1