W obecności glukozy zmienia on kolor z granatowo-niebieskiego na ceglasto-pomarańczowy, natomiast w obecności białka-na fioletowy.

Badany materiał Otrzymany kolor
Sok z cebuli ceglasto-pomarańczowy
Nasiona soi niebieski
Białko kurze fioletowy

Napisz,
a) jaką postawiono hipotezę.
b)jaki problem badano.
c)jakie wyciągnięto wnioski.

2

Odpowiedzi

2009-10-24T13:27:08+02:00
A) Które z badanych materiałów zawierają białko,a które glukozę
b)obecność białka i glukozy w produktach żywnościowych
c)W białku kurzym jest białko,a w soku z cebuli glukoza
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:09:05+02:00
Hipoteza:
W produktach spożywczych znajdują się cukry i białka
PROBLEM:
Jakie substancje znajduja się w pokarmach
WNIOSKI:
W soku z cebuli znajduje się glukoza, a w białku kurzym-białko.
21 4 21