Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:01:46+01:00
2.Elementy krajobrazu:
-Ostre szczyty
-Przełęcze
-Turnie
-Granie
-Stożki piargowe
-żleby
-Stawy
-Strumienie
-Potoki
-Wodospady
-Regle
3.Skały metamorficzne, magmowe, osadowe, wiele form polodowcowych i krasowych.
1 5 1
2010-03-11T18:06:06+01:00
Tarty wysokie cechuja się wysokogorksą rzezba alpejską z licznymi formami polodowcowymi, ścianami skalnymi dochodzącymi do 1000m ostrymi wierzchołkami i wąskimi graniami
w rzezbie tatr zachodnich mozna wyroznic;
wyskokie łancuchy ,grupy gorskie
wyskokie strome granitowe turnie
formy
krasowe
3.Skały metamorficzne, magmowe, osadowe, wiele form polodowcowych



elemantami krajobrazu moga byc wodospady turnie żleby scianki
2 5 2