Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:51:33+01:00
X-wiek siostry
y-wiek brata
3*x=y
y=x+10

3x-x=10
2x=10/:2
x=5lat = wiek siostry

3*x=y
3*5=15 lat = wiek brata

Odp : siostra ma 5 lat

Dasz najj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:52:20+01:00
3x = x + 10
2x = 10
x = 5


Odpowiedz SIostra ma 5 lat
2010-03-11T17:53:16+01:00
B wiek brata
s - wiek siostry



3s=b
s-10=b

b = 3s
s-10= 3s

b=3s
-2s = 10

b=3s
s= 5

b=3*5=15
s=5