Mam na zadanie napisać referat na temat "Sprawność fizyczna, a zdrowie fizyczne". Proszę pisać na maila ([email protected]), w temacie podać swój nick, a tutaj jedynie tekst "Wysłałem".

Z góry dziękuję za pomoc!

2

Odpowiedzi

2009-10-27T10:59:03+01:00
- Człowiek jako "całość" oznacza, że jego zdrowie składa się z kilku, wzajemnie ze sobą powiązanych wymiarów: zdrowie fizyczne, zdrowie psychiczne, zdrowie społeczne, zdrowie duchowe. Człowiek jako "część całości" oznacza postrzeganie zdrowia człowieka w kontekście czynników, które wpływają na zdrowie, w tym głównie stylu
życia i warunków, w jakich człowiek żyje (środowisko fizyczne).
-Sprawność fizyczna ciała jest w zasadzie
we wszystkich jej odmianach, np. zręczność, szybkość, zarówno u dziewcząt i kobiet, jak u chłopców i mężczyzn, na tym samym poziomie.Nie należy jednak zapominać, że sprawność fizyczna całego ciała zależy w niektórych formach ruchu w dużej mierze także od kondycji fizycznej, siły, zdolności do wysiłku, wytrzymałości, a nieraz i od wzrostu, rozrostu i wagi ciała.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T14:41:22+01:00