Odpowiedzi

2010-03-11T17:55:44+01:00
Pole powierzchni sześcianu to
pp=6a² gdzie a to krawędz
864=6a² | :6
a²=144
a=√144
a=12
2010-03-11T17:56:12+01:00
P = 864 cm²
P = 6 *a²
6 *a² = 864 cm²
a² = 864 cm² : 6 =144 cm²
a = √144 cm = 12 cm
Odp. Krawędzie tego sześcianu maja długości równe 12 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:57:51+01:00
P sześcianu = 864 cm
864 : 6 ścian = 144cm - pole powierzchni jednej ściany
144cm = 12cm x 12cm

krawędź tego sześcianu wynosi 12 cm