Czy ktoś mógł by mi to przetłumaczyć na niemiecki??:
Wstaję o 7.00. Jem Śniadanie o 8.00. O 8.30 wychodzę do pracy. O 13.00 mam przerwę na obiad. O 13.30 piję kawę z mlekiem. O 18.00 wracam do domu. Gotuję obiad. Później oglądam Telewizje lub czytam książkę. Idę spać o 22.00

3

Odpowiedzi

2010-03-11T17:52:47+01:00
Ich stehe auf über 7,00. Ich esse Frühstück über 8,00. Über 8,30 ich zur Arbeit gehen. Über 13,00 habe ich eine Pause für das Mittagessen. Über 13,30 Ich trinke Kaffee mit Milch. Über 18,00 I'm going home. Cook Abendessen. Später, fernsehen oder lesen ein Buch. Ich ins Bett gehe um 22.00 Uhr
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:53:41+01:00
Dla wielu osób tłumaczyłem i dawali naj więc...

Ich stehe auf über 7,00. Ich esse Frühstück über 8,00. Über 8,30 ich zur Arbeit gehen. Über 13,00 habe ich eine Pause für das Mittagessen. Über 13,30 Ich trinke Kaffee mit Milch. Über 18,00 I'm going home. Cook Abendessen. Später, fernsehen oder lesen ein Buch. Ich ins Bett gehe um 22.00 Uhr


Proszę i Ciebie o naj :)
Bo moim zdaniem profesjonalnie pzetłumaczono
1 3 1
2010-03-11T18:01:30+01:00
Czy ktoś mógł by mi to przetłumaczyć na niemiecki??:
Wstaję o 7.00. Jem Śniadanie o 8.00. O 8.30 wychodzę do pracy. O 13.00 mam przerwę na obiad. O 13.30 piję kawę z mlekiem. O 18.00 wracam do domu. Gotuję obiad. Później oglądam Telewizje lub czytam książkę. Idę spać o 22.00


O- u umlałt ;)
Ich um sieben Uhr. Ich frOhstOcke um ach Uhr. Ich gehe zur Arbeit um galb neun. Ich hate Mittagspause um dreizehn Uhr. I TEGO ZDANIA NIE WIEM BO TEGO JESZCZE NIE BRAŁAM> SORKA :) Ich komme zurOck um achtzehn Uhr. Ich bereite sad Abendbrot zu. Ich fernsehe PÓŻNIEJ LUB lese Buch. Ich gehe schlafe.

Sory , że niektórych nie umiem. Mam dopiero pierwszy rok niemiecki...
1 2 1