Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:01:38+01:00
Dinozaur kamazuro był duży i zielony każdy go lubił ponieważ był bardzo miły i nikogo nie gryzł nie jestem pewien czy będzie dobrze .
2 1 2
2010-03-11T18:06:17+01:00
Czy na pewno prawidłowo wpisałeś nazwę tego dinozaura , prawidłowo się pisze Camarasaurus - Ten gigant zalicza się do najpospolitszych zauropodów w późnej kredzie Ameryki Płn . Podobnie do swych krewniaków , wędrował zapewne w stadach i polegał na ogromnym cielsku jako obronie przed napaścią . Dorosłe okazy mogły ważyć 20 t . Występował najczęściej w ; Kolorado , Oklahoma , Utath , Wyoming i w Ameryce Północnej . Wymiary 18 m długości .
1 5 1