Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:55:52+01:00
Mądrością i pracą ludzi się bogacą to jedno z prawdziwych polskich przysłowi. Mówi o tym, że jeśli ktoś jest inteligentny i pracowity zawsze zrobi karierę i zarobi pieniądze. My, uczniowie jeśli będziemy solidnie się uczyć i posiadać dużą wiedzę możemy otrzymać stypendium. Dorośli za swoją pracę otrzymują pieniądze. A jeśli ktoś potrafi dobrze połączyć te dwie cechy ma duże szanse zrobić karierę.
3 3 3
2010-03-11T18:06:26+01:00
Mądrością i pracą ludzie się bogacą.

W dzisiejszych czasach szansę na dobrze płatną pracę mają tylko ludzie inteligentni, pracowici i znający języki obce. W związku z tym powinniśmy się przykładać do nauki, aby w przyszłości mieć dobrą pracę.
2 1 2