Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:01:45+01:00
Moim ulubionym aktorem jest Johny Deep.Lubie go , ponieważ jego wyczyny w filmach jest nie samowita.Grał on na przykład w filmie ,,Piraci z Karaibów'' czy ,,Alicja w krainie czarów''.
1 5 1
2010-03-11T18:02:47+01:00
Moją ulubona aktorką jest Kasia Zielińska. Jest piękna mądra i niepopisuje się jak inne gwiazdy. jestem jej wielką fanką. Ona jest super