Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:59:20+01:00
Droga Mamo i Drogi Tato.Nawet nie wiecie jak cieszę się,ze jestem waszą córką i ze jestem katoliczką.Chrzest to wieki dar.Dzięki niemu nie mam grzechu pierworodnego co sprawia,ze jestem bliżej Boga.teraz tylko muszę zapracować aby nie mieć swoich grzechów.Kocham Was z całego serca.

Mam nadzieje,że pomogłam:)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:59:53+01:00
Drodzy rodzice!
Z całym sercem chciałbym podziękować, że w dniu (..) zanieśliście mnie do kościoła i ochrzciliście. Jest to bardzo ważny sakrament, na całe życie.
Wasz syn

Dasz najj
2 3 2