Odpowiedzi

2010-03-11T18:02:00+01:00
1.Zjednoczenie państw
2.Wprowadzenie Euro
3.Wzajemna pomoc
4.Połącznie sił
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:02:40+01:00
- dofinansowanie
- pomoc w wojnach
- wolne granice bez paszportu (tylko u unii europejskiej)
- wprowadzenie Euro

Myślę, że dobrze więc proszę o naj :)
1 5 1
2010-03-11T18:04:52+01:00
- stworzenie silnej więzi na wypadek wojny
- pokój w europie
- wzajemna pomoc państw członkowskich
- stwożenie potęgi gospodarczej
1 5 1