Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:04:51+01:00
1. Austria
2. Belgia
3. Dania
4. Finlandia
5. Francja
6. Grecja
7. Hiszpania
8. Holandia
9. Irlandia
10. Luksemburg
11. Niemcy
12. Portugalia
13. Szwecja
14. Wielka Brytania
15. Włochy
16. Cypr
17. Czechy
18. Estonia
19. Litwa
20. Łotwa
21. Malta
22. Polska
23. Słowacja
24. Słowenia
25. Węgry

Jest 11 urzędowych języków UE. Są to:
angielski
duński
fiński
francuski
grecki
hiszpański
holenderski
niemiecki
portugalski
szwedzki
włoski
1 5 1
2010-03-11T18:11:10+01:00
Austria,belbia ,bługaria,cypr czechy.dania, estonia,finlandia,
francja , grecja,hiszpania,holandia,irlandia,litwa,luksemburg,łotwa ,maltwa,niemcy ,polska,portugalia, rumunia,słowacja ,słowenia,szwecja,węgry ,wielka brytania,włochy
2010-03-11T18:13:26+01:00
Kraje członkowskie: Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy

Oficjalne języki Unii Europejskiej: angielski, bułgarski, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski, włoski