Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:10:21+01:00
1. Przede wszystkim trzeci rozbiór Polski, represje popowstaniowe, wielu powstańców dostało się do carskiej niewoli np. Tadeusz Kościuszko.
2. A ostateczny upadek Polski był w 1795r. – 3 rozbiór, z udziałem Rosji, Austrii oraz Prus
3 3 3
2010-03-11T18:20:40+01:00
1. Skutek był taki, że doszło do trzeciego rozbioru Polski (1795 r.). polska została potem wymazana na ponad 120 lat z mapy Europy.
2. Upadek Rzeczypospolitej nastąpił w XVIII w.
3 5 3