Odpowiedzi

2010-03-11T18:22:03+01:00
Do dyrektora gimnazjum nr.3
W imieniu całej szkoły zwracam się uprzejmie z proźbą o zakupienie oraz zamieszczenie w szkolnych ubikacjach, męskich jak i damskich papieru toaletowego iż wymaga tego higiena.


Z poważaniem przewodnicząca szkoły
....imie i nazwisko :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:24:15+01:00
Jan Kowalski
ul. Radosna 773
82-737 Warszawa
tel. 848-848-848

Szkoła w dzisiejszych czasach jest dla młodzieży jak drugi dom. Młodzież spędza w niej bardzo dużo czasu i chciałaby czuć się w niej jak najbardziej swobodnie. W związku z tym, że w naszych szkolnych toaletach nie ma papieru toaletowego, jako przewodniczący samorządu szkolnego, zwracam się z uprzejmą prośbą o zakupienie powyżej wymienionego środka higienicznego i umieszczenie go w toaletach szkolnych.
Zakupienie papieru toaletowego jest niezbędne, aby normalnie funkcjonować.

Jestem głęboko przekonany, iż zrobi Pan wszystko aby papier znalazł się w toaletach. Serdecznie dziękuje za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i podpisując się niżej pragnę dopowiedzieć, że nie jest to tylko moja prośba, ale wszystkich uczniów regularnie uczęszczających do pańskiej szkoły.

Niżej podpisany:
Kamil Kamilowski
87-848 Warszawa
[email protected]