Odpowiedzi

2010-03-11T18:19:33+01:00
Zad 3
ziemniak - okopowe
owies - zboża
kawa - używki
burak cukrowy - cukrodajne
bawełna - włókniste
słonecznik - oleiste
goździk - przyprawy
pomidor - warzywa i owoce

zad 5
a)
Ryż
najwięksi producenci zbiory (w mln t)

Chiny 176,5
Indie 116,6
Indonezja 51,6
Bangladesz 38,1
Wietnam 28,1

b) Sobie zrobisz tylko trzeba slupki narysowac :P

c) Wiekszosc zbiorow przeznaczaja na rynek krajowy, poniewaz wynika to z ogromnych potrzeb zywnosciowych ponad miliardowego spoleczenstwa
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:24:21+01:00
Jeszcze odpowiedz na zadanie 5/b -Przedewszystki, dlatego, żę Indie są producentem ryzu. Nie potrzebują, bo mają dużo innych rodzai żywności. A po za tym Indie sią biednym krajem i większość rzeczy przeznaczają na rynek krajowy.

Jak bedziesz chcieć jeszcze jakieś zadania to pisz bo uzupełniam ćwiczenia na bieżąco...
2 5 2