Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:15:43+01:00
Dwie piate = 0,4
trzynascie piedzisiatych = 0,26
stojeden dwustu piedziesieciu = 0,404
trzy czwarte = 0,75
siedem dwudziestych = 0,35
piec osmych 0,625
2 3 2
2010-03-11T18:19:18+01:00
Dwie piąte = 0,4
Trzynaście pięćdziesiątych = 0,26
Sto jeden dwustu pięćdziesięciu = 0,404
Trzy czwarte = 0,75
Siedem dwudziestych = 0,35
Pięć ósmych = 0,625

Proszę o naj .
;)
2 3 2
2010-03-11T18:21:38+01:00
1)0,4
2)0,26
3)0,404
4)0,75
5)0,35
6)0,625
1 5 1