Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:14:17+01:00
Ad.1 : Światło
Ad.2 : błyskawice
Ad.3 : Burze – intensywne opady deszczu lub deszczu i gradu, którym towarzyszą wyładowania elektryczne w atmosferze (błyskawice i grzmoty).
Ad.4 : strzały i chmurne
Ad.5 : Szybki rozwój ogromnych gęstych chmur burzowych tzw. Cumulonimbusy o wysokości 10-16 km i szerokości ok. 8 km i wilgotny chłodny wiatr, zwiastujący zbliżającą się burzę, są dobrze znane w większości regionów świata strefy tropikalnej i umiarkowanej.
Ad.6 :
- spalenie telewizora, komputera lub tzw. urządzeń elekro-magnetycznych i które potrzebują fal np. komórka
- porażenie człowieka (natychmiastowa śmierć)
- pożary
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:19:59+01:00
1.światło
2.błyskawice
3.wyładowania elektryczne
4. z piorunów deszczu
5.Szybki rozwój ogromnych gęstych chmur burzowych tzw. Cumulonimbusy i wilgotny chłodny wiatr, zwiastujący zbliżającą się burzę, są dobrze znane w większości regionów świata strefy tropikalnej i umiarkowanej.
6.spalenie urządzeń elekro-magnetycznych ,pioruny powodują poparzenia , człowiek który został uderzony piorunem rzadko kiedy przeżywa gdy piorun trafi w dom to też może prowadzić do podpalenia