Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:19:10+01:00
Pb=2pi r h
skoro to jest kwadrat to r=6 oraz h=6

Pb= 2 pi *6*6=72pi co w przybliżeniu daje 226 cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:19:26+01:00
D - średnica podstawy walca = 6 razy 2 = 12 cm
h - wysokość walca = 6 cm
obwód podstawy = Πd = 12Π cm
Pb - pole powierzchni bocznej = 12Πh = 12Π razy 6 = 72Π cm²
2010-03-11T18:19:39+01:00
Dane:

r = 6
h = 6

Czyli:

Pb = 2Pi*r*h
Pb = 2Pi * 6 * 6
Pb = 72 Pi