Odpowiedzi

2010-03-11T18:19:26+01:00
Ten dom, który będę opisywać jest bardzo porośnięty mchem. na pierwszym planie widać brązowy płot i brązowe drzwi z czerwono białym domem. na drugim planie widać góry i mgłę oraz niebieskie jasne chmury.W oddali widać komin.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:22:33+01:00
Pierwszy dom znajduje się w górach, w malowniczo położonej okolicy. Jest obrośnięty trawą. Nie widać okien. Widoczne są tylko drewniane drzwi oraz malutki otwór, który jest nad nimi. Tuż przy domu, znajduje się garaż, również jest porośnięty trawą. Widać również duży, ceglasty komin. Cała posesja ogrodzona jest drewnianym płotem, a na niej znajdują się narzędzia pracy.

Drugi dom, to przykład nowoczesnej budowli. Prawdopodobnie, jest to siedziba jakiejś firmy, gdyż na obrazku widzimy duży, metalowy komin, który przylega do budynku. Okna są ogromne, posiadają czerwoną ramę. Drzwi są szklane. Przy domu znajduje się duży płot z cegieł, na którym umieszczono lampy.