Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:30:02+02:00
2550 zł - tylke zarabia Pani Nowak
15% z 2550 zł - tyle otrzyłmała premii

15/100 * 2550 = 382,5 zł
2550 zł + 382,5 zł = 2932,5 zł

Pani Nowak otrzymała 2932,5 zł pieniędzy.
4 5 4
2009-10-24T13:30:14+02:00
15% * 2550zł = 381,5 zł -> podwyżka
2550zł + 381,5zł = 2931,5zł
4 1 4
2009-10-24T13:30:27+02:00
Kwota zarobiona - 2550 zl
do tego dostała 15 % premii
Pytamy o cenę końcową - zarobioną wraz z premią.
15/100 * 2550= po skróceniu 382,5 zl to kwota premii
więc trzeba dodać
2550 + 382,5=2932,5 zł tyle dostanie pieniędzy po otrzymaniu premii
4 1 4