Odpowiedzi

2010-03-11T18:27:35+01:00
Pracowity jak pszczółka to osoba która jest bardzo pracowita np.sprzątaczka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:31:18+01:00
,,Pracowity jak pszczoła" pasuje mi do np.rodziców. Są dorośli, to chodzą do pracy. Zbudowali dom z niewielką pomocą znajomych. Mama np. latem zrywa czereśni a potem robi z nich pyszne kompoty lub z truskawek dżemy. Natomiast tata nigdy nie odmawia pomocy innym. Starszej pani naprawił i pomalował płot, rąbał drewno itp. dzięki czemu zarobił parę złotych.

Możesz pozmieniać lub coś dopisać :)