Odpowiedzi

2010-03-11T18:39:33+01:00
Ciało ślimaków składa się z głowy, nogi i worka trzewiowego, osłoniętego muszlą.

u małż można wyodrębnić nogę i worek trzewiowy okryty płaszczem. Muszla małż składa się z dwóch połącznych połówek.

do głowonogów należą ośmiornice, mątwy i kałamarnice.Mają głowęi worek trzewiowy.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:42:11+01:00
Najważniejsze cechy ślimaków,małży i głowonogów:
1.Dobrze wykształcony układ mięśniowy.
2.Miękkie ciało, najczęściej okryte twardą muszlą.
3.Jednym mięczakow właściwy jest rozwój prosty, innym - rozwój z przeobrażeniem.
To same ważne cechy:-)
9 3 9