Odpowiedzi

2010-03-11T18:29:16+01:00
1. wulgaryzmy
2. zaśmiecanie środowiska
3. Kłótnie np. z innymi krajami
4. Nienawiść
5. Zazdrość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:31:06+01:00
Współczesny swiat psuja przede wszystkim komputery. Oczywiscie sa one dla nas pomoca, ale nie do tego stopnie, aby niektórzy przesiadywali przed nimi godzinami. Psujac sobie w ten sposób wzrok oraz inteligencje i prawidłowe myslenie, przez ten czas człowiek mógłby zrobic wiele pozytywnych rzeczy. Ja jestem tego przykładem: gdy np., swieci słonko wole wyjsc na dwór, a gdy pada deszcz czytam ksiazk

psuja takze zjawiska pogodowe, ale to jest całkiem inna sprawa.; 0


;)))))))) licze na naj.
1 5 1
2010-03-11T18:33:14+01:00
Prawie każdy posiada komórkę gdzie byś nie spojrzał każdy w reku trzyma telefon słucha muzyki lub sms - uje , dzieci grają w zabijanki a potem myślą ze jak skoczą z mostu to maja jeszcze przecież 4 życia ludzie ogólnie zapatrzeni są bardzo w komputer a to szkodzi zdrowiu niektórym nawet nie chce sie zadania robić więc ktoś tworzy takie strony jak ta dajesz zadania pare minut i juz ktoś rozwiązuje ci bez twojego wysiłku
myśle że to tak po krótce :)