Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:39:01+02:00
Ja nie chce żyć w Polsce, ponieważ moim marzeniem jest wyjechać gdzieś do jakiegoś kraju. Chciałabym mieszkać w Hiszpanii gdyż jest tam dużo przystojnych chłopaków. Przede wszystkim interesuje mnie nauka w na polskim uniwersytecie, bo o wiele łatwiej jest tam dostać się np. na prawo niż w Polsce.
Chcę właśnie tam założyć rodzinę, bo są tam o wiele lepsze zarobki. Znalazłabym nowych znajomych i przyjeciół. A tak poza tym jest tam kilka osób z moijej rodziny.
2009-10-24T17:36:43+02:00
Ja wolałabym urodzić się w niemczech tam w szkole oceny nie są tak surowe wogóle państwo lepsze,ludzie milsi...