Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:33:40+01:00
Bibliofil - miłośnik, znawca i zbieracz rzadkich i cennych egzemplarzy ksiąg.
filatelista - osoba kolekcjonująca znaczki pocztowe.
numizmatyk - osoba kolekcjonująca monety.

(:
13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:34:49+01:00
Ad. 1
miłośnik, znawca

Ad. 2
rodzaj hobby polegający na kolekcjonowaniu wszelkiego rodzaju walorów pocztowych, głównie znaczków pocztowych, datowników okolicznościowych itp.

Ad. 3
nauka pomocnicza historii, zajmująca się badaniem monet, banknotów i innych znaków pieniężnych pod względem historycznym, estetycznym, a także technicznym
3 4 3