Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:39:22+01:00
Siema!!!
co tam u ciebie? u mnie wszystko w porzadku. pisales ostatno o swojej zabawie andrzejkowej ja rez ci opisze swoje bo byla fajna. bylo wiele osob z naszej szkoly i nie t5ylko. byly rozne konkursy i zabawy. bardzo swietnie sie bawilem. jak nigdy. nie zapomne tej dyskoteki do konca zycia. zaluje ze nie chodzilem na inne ale przedemna jeszcze wielw takich imprez.
pozdrawiem .....
5 1 5
2010-03-11T18:40:16+01:00
Cześć Krzysiek !

Co u ciebie słychać ?!
Wczoraj u mnie w szkole mieliśmy dyskotekę .
Było naprawdę super tańczyłem z pięknymi
dziewczynami . Jedna tak tańczyła
jakby chodziła na naukę tańca .
Podobała mi się . Pozdrawiam cię o zapraszam
na wakacje .







.................................
tw. podpis
20 3 20