Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:39:44+02:00
Ponieważ W tym rejonie występuje dużo kopalni,fabryk...Z niektórych fabryk wydobywają sie szkodliwe dymy i gazy.
skutkuje to duzym zanieczyszczeniem i stęzeniem powietrza
2009-10-24T13:39:49+02:00
W rejonie Górnego Śląska występują przekroczenia dopuszczalnych norm stężenia zanieczyszczeń pyłowych i gazowych, ponieważ jest to teren wysoce rozwinięty przemysłowo, jest tam dużo kopalni i fabryk, miasta położone są od siebie w niedalekich odległościach i jest bardzo duża gęstość zaludnienia. Oprócz tego jest tam mało lasów, które redukują poziom stężenia niebezpiecznych gazów.
2009-10-24T13:41:21+02:00
Jak wiemy na Gornym Slasku jest wiele kopalini. Kazda kopalnia wytwarza ogromne ilosc szkodliych pylow i gazow, ktore zanieczyszczaja powietrze.