Odpowiedzi

2010-03-11T18:51:53+01:00
Pewnego dnia wybrałam sie wraz z przyjaciółką na wycieczke do Egiptu. Podróż szybko mi minęła, bo słuchałam mp4.

Zwiedzałam różne piramidy. W jednej się zgubiłam, naszczęście pewna grupa właśnie przechodziła i z nimi poszłam. Bardzo podobały mi się sfinksy. Dowiedziałam się różnych ciekawych rzeczy. WIem już, że kot jest Bogiem egipcjan. Za zabicie jakiegoś jest kara śmierci.

Dzisiejsze zwiedzanie bardzo mi się podobało.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:54:02+01:00
Moja wymarzona podróż do Egiptu odbyłaby się w czerwcu. Wtedy tam jest ciepło i ładnie.Mogłabym wtedy dużo zwiedzić na przykład piramidy.Zatrzymała bym się w hotelu przy morzy Czerwony (na północy Egiptu). Na tą wycieczkę pojechałabym z moim przyszłym mężem oraz dziećmi, wtedy było by jeszcze lepiej.Codziennie byś my coś fajnego robili. Kąpalibyśmy się w morzu, zwiedzalibyśmy budowle i zabytki.Byłoby wspaniale. ;)

Myśle, że pomogłam chociaż trochę krótko, ale nie mam czasu.Bardzo się starałam ;) Liczę na naj. ;)
4 3 4
2010-03-11T19:28:28+01:00
Pstanowiliśmy się wybrać wraz z rodzicami na wycieczkę do Egiptu.Ustaliliśmy że wycieczka odbędzie się w wakacje, pod koniec czerwca, ponieważ wtedy jest ciepło i ładnie.
Gdy nadszedł czas naszego wyjazdu wszyscy byli bardzo zadowoleni. Dojechaliśmy w niecałe 2 godziny. Mój tata postanowił pójść wynająć jakiś hotel a my tym czasem byśmy poszli coś zjeść.Następnego dnia wstaliśmy ok. godziny 10:00 mięliśmy cały dzień w planach.Najpierw poszliśmy zwiedzić piramidy, wszystkim bardzo się podobało.Nastepnie poszliśmy zjeść lekki obiad i wyruszyliśmy dalej. Moja mama zaproponowała abyśmy poszli do jakiegoś muzeum, nie chciało nam się za bardzo ale wkońcu się zgodziliśmy.Po całym dniu gdy dotarliśmy do hotelu byliśmy nieżywi,opadaliśmy z sił.Zsamego rana wstaliśmy aby szybko zjeść śniadanie i iść niestety już na lotnisko. Wszyscy byli smutni że na tak krótko się wybraliśmy, ale cóż.Wsamolocie mama zauważyła żę po całym wczorajszym dniu chodzenia po dworzu jesteśmy tak opaleni,żę chyba bardziej byśmy nie mogli być.
To był niesa owity weekend z rodziną, szkoda że on trwał tak krótko.