Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:46:29+02:00
Dane:
x-materiał pierwszego gatunku
y-materiał drugiego gatunku
wydana kwota - 105,6
ilość zakupionego materiału - 25m


x+y=25
4,5x+4y=105,6

x=25-y
4,5(25-y)+4y=105,6

x=25-y
112,5-4,5y+4y=105,6

x=25-y
-0,5y=-6,9 /:0,5

x=25-y
y=13,8

x=25-13,8
y=13,8

x=11,2
y=13,8


Odp: Kupiono 11,2 m materiału pierwszego gatunku i 13,8 materiału drugiego gatunku.
2 5 2
2009-10-24T13:57:02+02:00
A+b=25
4,5a+4b=105.6
a=25-b
4,5(25-b)+4=105,6
a=25-b
112,5-4,5b+4b=105,6

a=25-b
-o,5b=-6,9/:0,5
b=13,8

a=25-13,8=11.2
b=13,8

mam nadzieję żę pomogłam
1 5 1
2009-10-24T14:30:49+02:00
X-ilość materiału po 4,5zł y-ilość materiału po 4zł x+y=25 czyli y=25-x 4,5x+4y=105,6 4,5x+4[25-x]=105,6 4,5x-100-4x=105,6 x=11,2 y=13,8
1 5 1