Odpowiedzi

2009-10-24T13:42:23+02:00
25/100 * 3,4 LT = 0,85 LT
1 LT = 1,1 zł
3,4 * 1,1 zł + 0,85 * 1,1 zł = 3,74 zł + 0,935 zł = 4,405
4,405 w przybliżeniu to jest 4 zł 40 groszy
2009-10-24T13:45:35+02:00
3,4 LT - x zł
1 LT - 1,1zł

mnożymy na krzyż i wychodzi
x - 3,74 zł
tyle kosztuje na Litwie.... u nas jest o 25 % droższa

3,74 - 100 %
x - 125 %
Tu też mnożymy na krzyż

100x - 467,5
x - 4,675 a w przybliżeniu do groszy 4,68 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:46:21+02:00
3.74 zł x 25%
wynik 0.935 przyblizeniu o,94
3,74+0,94=
4.68zł