Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:41:48+01:00
Drugi ,piąty, piętnasty , dziewiętnasty, dwudziety szósty,sześdziesiąty, sto ósmy, sześćset pięćdziesiąty siódmy, dziewięćset dziewiętnasty, tysiąc trzysta sześćdziesiąty dziewiąty. ;]]
2010-03-11T18:42:25+01:00
2-drugi,5-piąty,12-dwunasty,15-piętnasty,19-dziewiętnasty,26-dwudziesty szósty,60-sześćdziesiąty ,108-sto ósmy ,657-sześćset pięćdziesiąty siódmy,919- dziewięćset dziewiętnasty,1369-tysiąc trzysta sześćdziesiąty dziewiąty
2010-03-11T18:45:27+01:00
2- drugi
5- piąty
12- dwunasty
15- piętnasty
19- dziewiętnasty
26- dwudziesty szósty
60- sześćdziesiąty
108- sto ósmy
657- sześćset pięćdziesiąty siódmy
919- dziewięćset dziewiętnasty
1369- tysiąc trzysta sześćdziesiąty dziewiąty

Pozdrawiam ;) ;) ;)