Zrobicie chociaż jedno zadanie. plisa ;***

a) W jaki sposób twoja klasa może: "dla motyli (...) zrobić miejsce w miastach i odkurzyć zakurzony błękit nieba"?

b) Opisz wygląd współczesnego miasta. Wyraź własną opinie.

prosze i to bardzo jest to praca na ocene i to na jutro.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:48:30+01:00
Ja zrobię b :)
Wspólczesne miasto jest bardzo zanieczyszczone :(
Jest dużo spalin i zanieczyszczone powietrze ..
Przez te wszystkie zanieczyszczenia powiększa się dziura ozonowa a przez jej skutki może zaginąć świat ...
Moim zdaniem powinniśmy więcej robić dla naszego miasta.
Powinniśmy dbać o nasze środowisko a nie jeszcze gorzej je zanieczyszczać !

I jak podoba sie ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:52:10+01:00
współczesne miasto jest zanieczyszczone przez ludzi np.ludzie rozrzucają różne papierki z lizaków , lodów a także reklamy i gazety. miasto jest też nowoczesne , są w nim nowe , wysokie i praktyczne budynki , wiele sklepów i samochodów.w współczesnych miastach jest mało drzew , które produkują powietrze , niestety w miastach jest dużo spalin z samochodów.spżątaczki nie sprzątają wiele więc miasta są zanieczyszczone.SORY WIĘCEJ NIE WIEM !!!