Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:43:26+01:00
K2CO3 - węglan potasu

Na2CO3 - węglan sodu

Li2CO3 - węglan litu

AgCO3 - węglan srebra

MgCO3 - węglan magnezu

CaCO3 - węglan wapnia

BaCO3 - węglan baru

FeCO3 - węglan żelaza (II)

CuSO4- siarczan (VI) miedzi (II)

MgSO4- siarczan (VI) magnezu

K2SO4- siarczan (VI) potasu

Na2SO4- siarczan (VI) sodu

Na2CO3- węglan sodu

Al2(SO4)3- siarczan (VI) glinu

CaSO4 - siarczan (VI) wapnia

CaSO4 - siarczan (VI) cynku

FeSO4 - siarczan (VI) żelaza (II)

Fe2(SO4)3 - siarczan (VI) żelaza (III)

KNO3 - azotan (V) potasu

NaNO3 - azotan (V) sodu

LiNO3 - azotan (V) litu

AgNO3 - azotan (V) srebra

Mg(NO3)2 - azotan (V) magnezu

Ca(NO3)2 - azotan (V) wapnia

Ba(NO3)2 - azotan (V) baru

Fe(NO3)2 - azotan (V) żelaza (II)


20 3 20
2010-03-11T18:52:40+01:00
Li2CO3 - węglan litu
K2CO3 - węglan potasu
AgCO3 - węglan srebra
MgCO3 - węglan magnezu
CaCO3 - węglan wapnia
Na2CO3 - węglan sodu
BaCO3 - węglan baru
FeCO3 - węglan żelaza (II)
Na2CO3- węglan sodu
K2SO4- siarczan (VI) potasu
CuSO4- siarczan (VI) miedzi (II)
Al2(SO4)3- siarczan (VI) glinu
MgSO4- siarczan (VI) magnezu
CaSO4 - siarczan (VI) cynku
CaSO4 - siarczan (VI) wapnia
FeSO4 - siarczan (VI) żelaza (II)
Na2SO4- siarczan (VI) sodu
Fe2(SO4)3 - siarczan (VI) żelaza (III)
LiNO3 - azotan (V) litu
KNO3 - azotan (V) potasu
Mg(NO3)2 - azotan (V) magnezu
Ca(NO3)2 - azotan (V) Ba(NO3)2 - azotan (V) baru
AgNO3 - azotan (V) srebra
NaNO3 - azotan (V) sodu
Ba(NO3)2 - azotan (V) baru
Fe(NO3)2 - azotan (V) żelaza (II)
29 2 29