Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:47:50+01:00
1i 3/4 =7/4 9,80 9,80 :7=1,4 1,4 *4 =5,6
2010-03-11T18:52:16+01:00
9i80/100:1i3/4=9i8/10:1 i 3/4=98/10:7/4=98/10x4/7(skreśl w ułamku 98/10 dziesięć i wpisz tam jeden, w ułamku 4/7 skreśl 4 i napisz 2 bo skrecasz ułamek)=196/35=5i 3/5=5i 6/10=5,6
Odp. Kilogram winogron kosztuje 5,60zł.

Ps. Też miałam to ćw. to jest z książki kl.6 ,,matematyka 2001" ?
Liczę na naj
2010-03-11T19:22:56+01:00
1i 3/4 =7/4 9,80 9,80 :7=1,4 1,4 *4 =5,6