Odpowiedzi

2010-03-11T18:45:58+01:00
Tak, nawet tych kilka, które wykorzystujemy w tej książce. ...... które zawierają takie słowa jak: biały, czarny, Indianin, Cygan, Żyd, Arab, ...... Ciekawą. odmianą tej gry byłaby prezentacja świąt narodowych różnych państw i kultur. ...... B. Filmy. Armendáriz, Montxo (1990) Las Cartas de Alou as Cartas de Alou... fill filled film filmach filmami filmem filmie filmoteka filmow filmowa filmowac ..... indian indiana indianami indianapolis indianie indianin indianina indianom ...... odmawiano odmeldowac odmet odmian odmiana odmianach odmiane odmianka ...... przypadek przypadkach przypadkami przypadki przypadkiem przypadkow ...
Wybudowano kilka kościołów. Rola Konstantyna I Wielkiego w Kościele była decydująca ...... abym poznał grzechy, które popełniłem i odmień moje serce, abym szczerze nawrócił się ..... Indianin popatrzył na swego młodszego brata, pomyślał dłużej, ...... "czytanie Słowa Bożego bez Ducha, to ak jak otwieranie książki w
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:47:20+01:00
Mianownik kto? co? ----Indianin
dopelniacz kogo? czego? ---- Indianina
Celownik - komu? czemu? ----- Indianinowi
Biernik - kogo? co? --- Indianina
Nadrzednik - z kim? z czym? ----- z Indianinem
Miejscownik - o kim? o czym? ---- o Indianinie
Wolacz - o! -- Indianin !

2.) Ity zostaniesz indianinem
Buffalo Bill i Indianie
Ostatni Mohikanin
"Zerwany łańcuch
Dogonić słońce
Biały bizon
5 4 5
2010-03-11T18:50:52+01:00
A)
M.Indianin
D.Indianina
C.Indianinowi
B.Indianina
N.(z) Indianinem
Msc.(o) Indianinie
W.(o!)Indianinie

b)Indiańskie warkoczyki,Moje indiańskie dzieciństwo,
1 1 1