Odpowiedzi

2010-03-11T18:50:51+01:00
Boże Ojcze Wrzechmogący. Zwracam się z prośbą o darowanie mi zrowia dla mojej rodziny. By na świecie nie było już tylu niszczennych wojen. Za twoim pośrednistwem wstawiam się o papieża Benedykta XVI jak i za naszego kardynała Dziwisza. Módlmy się za kościuł powszechny i za twoich sługów. Nie pozwól by jaka kolwiek rodzina na świecie nie miała choćby kromki chleba.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:03:16+01:00
* módlmy się za kościół powszechny , aby cieszył się coraz większą liczbą osób.
* módlmy się za papieża benedykta 16 , aby sprawował władzę tak jak jego poprzednik.
* módlmy się za nas samych, abyśmy cieszyli się sakramentem eucharystii .
9 4 9