Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:49:49+01:00
Bardzo lubię zwierzęta. Mama nigdy nie zgadzała się na to żeby kupić mi zwierzątko do domu, dlatego często chodziłam z nią do ZOO.Zbliżały się moje urodziny. Myślałam, że mama jak zwykle zabierze mnie na długą wycieczkę po ZOO, pobawimy się razem na placu zabaw obok i zjemy pyszne lody truskawkowe.W dniu urodzin, gdy się obudziłam mama szykowała coś w kuchni.Najdziwniejsze było to , że mówiła do siebie co nigdy jej się to nie zdarzało.Gdy weszłam do kuchni na podłodze coś się ruszało.Okazało się, ze mama kupiła mi pieska.Był piękny.Od dzisiaj często mi towarzyszy w wycieczkach po ZOO.

albo

Pewnego dnia szłam do szkoły, ale zobaczyłam że ktoś podejrzanie z tyłu mnie obserwuje.Odwróciłam się zobaczyłam osobę w czarnej kurtce, przestraszyłam się.Pomyślałam ze wstąpię do sklepu.To nic nie dało wyszłam, a nieznana osoba dalej za mną szła.Przewróciłam się.Osoba zaczęła krzyczeć bałam się.Postanowiłam zachować stoicki spokój.Nagle osoba spojrzała mi w oczy .Oznajmiła , że jestem ładna dziewczyną.Zapytała czy chce z nim być.odpowiedziałam ze oczywiście.Te wydarzenie zapamiętam do końca życia
myślę ze pomogłam



lub



zdarzeń które wywoływało we mnie radość i zachwyt to wtedy gdy dziewczyna mojego brata kopiła mojemu bratu pieska na urodziny był taki malutki i piękny bardzo go polubiła i zostaliśmy przyjaciółmi.
3 3 3
2010-03-11T18:49:51+01:00
Dziś w szkole była wielka awantura .
Było winnych dużo osób w tym ja .
osoba winna była niewinna.
na końcu okazało się że jest winna .
ucieszyłam się i z ulgą wrócilam do domu .