Prosze o szybkie przetłumaczenie tekstu

setze dich gerade hin.
Deine Arme hangen locker am Korper.
SchlieBe deine Augen.
Hebe deinen linken Arm und lege deinen Zeigefinger ans kinn.
Drehe deinen Kopf nac links und dann nach rechts.
Wiederhole die Ubung mit deinem rechten Arm

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T18:53:25+01:00
Siedzieć prosto.
Twoje ręce wiszą luźno na ciele.
patrz prosto
Unieś lewą rękę i połóż palec wskazujący na podbródek.
Obróć głowę w lewo i potem w prawo
Ponowne Ćwiczenia z prawą ręka
1 5 1
2010-03-11T18:53:27+01:00
Sadzam ciebie akurat.
Twoje ramiona wisi luźny na Korper.
Sch miłość twoje oczy.
Podnosiłby twoje lewe ramię i kładłby twój palec wskazujący na podbródek.
Kręciłby twoją głowę nac na lewo i potem na prawo .
Ubung powtarzałaby z twoim prawym ramieniem