Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:55:11+01:00
Zad.1.

15zł:0,8zł = 18,75

więc 18, bo liczba batonów musi być liczbą naturalną, a przybliżamy z niedomiarem.

odpowiedź: można kupić 18 batonów.


zad.2.

a)
x:12 = 2,5 |*12
x = 30

b)
nie przepisałeś w całości, to nie jest równanie :)

c)
23*x = 59,34 |:23
x = 2,58
2 2 2
2010-03-11T18:59:54+01:00
15,00:0,80=18
za 15zł można kupić takich batonów 18.

zzad.2
a) x:12=2,5
x=2,5*12
x=30
spr.30:12=2.5
b)nieda sie obliczyc bo niema wyniku
c)23*x=59.34
x=59.34:23
x=2.58
spr. 2.58*23=59.34
1 1 1