Odpowiedzi

2010-03-11T18:55:05+01:00
100 % - 820 zł
20 % - x

x=20 * 820 / 100
x=164

820 - 164 = 656
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:59:38+01:00
Najpierw obliczę, o ile zł obniżono cenę roweru :
20% z 820zł= 20/100 * 820= po skróceniu= 2/10*820=164 zł <--- o tyle zł obniżono cenę roweru.
aby obliczyć cenę roweru po obniżce odejmę od ceny przed obniżeniem cenę o jaką obniżono rower, a więc:
820 zł- 164 zł = 656 zł <----cena roweru w grudniu

ODPOWIEDŹ: CENA ROWERU W GRUDNIU WYNOSIŁA 656 ZŁ.
3 5 3