Odpowiedzi

  • pyra
  • Początkujący
2010-03-11T18:56:47+01:00
Środowiska wodne Orka,Rekin - płetwy, duża pojemność płuc
przestrzeń powietrzną (nietoperze)- Skrzydła
Przestrzeń lądowa(słoń ,człwoiek)- Kończyny




2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:57:52+01:00
Przykład:delfin, wieloryb
(ssaki wodne)
-opływowy kształt ciała
-oddychanie wewnętrzne (płuca)

Przykład:goryle,orangutany
(ssaki żyjące na drzewach)
-zmysł węchu i smaku
-utrzymanie równowagi
-ogony
-palce

Przykład:nietoperz
(ssaki latające)
-wyostrzone zmysły
-echolokacja

Przykład:dzikie koty antylopy itp.
(ssaki żyjące na ziemi)
-u niektórych palce zakończone pazurami
-wyostrzony wzrok i wech (zmysly)
-siersc
-wytwory naskórka takie jak; rogi pazury itp
6 5 6
2010-03-11T19:18:31+01:00
ZWIERZĘTA WODNE-płetwy,opływowy kształt ciała,śliska powierzchnia łusek.
ZWIERZĘTA Z POWIETRZA-skrzydła,cienkie,puste lekkie kości
ZWIERZĘTA LĄDOWE-


Mam nadzieję,że pomogłam;)
10 3 10