Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:55:08+01:00
A)Liczba o 15 większa od x jest równa 70
x+15=70
x=70-15
x=55
b)Liczba 87 jest 2 razy większa od liczby x
87=2x /:2
x=43 ,5
c)Liczba 3 razy mniejsza od x jest równa 12
x/3=12 /*3
x=36
d)Liczba o 5 większa od x i dwukrotność liczby x+1 są równe
x+5 = 2(x+1)
x+5=2x+2
x-2x=2-5
-x=-3/*-1
x=3
4 4 4
2010-03-11T18:55:31+01:00
A) x+15=70
x=70-15
x=55
b) 87=2x
x=43,5
c) x=12*3
x=36
d)x+5=2(x+1)
x+5=2x+2
5-2=2x-x
x=3
3 3 3