Odpowiedzi

2010-03-11T18:55:22+01:00
Moralność-zbiór zasad (norm), które określają co jest dobre (prawidłowe, nieszkodliwe), a co złe (nieprawidłowe, szkodliwe).
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:03:12+01:00
Zespół powszechnie uznanych warunków , poglądów na wartości na dobro i zło , przekonań ,które wartościują określone działania.moralność to też zbiór zasad , które określają co jest dobre a co złe.SORY NIC JUŻ NIE WIEM.
37 4 37
2010-03-11T19:06:39+01:00
Moralność można definiować jako sposób postępowania jednostki ludzkiej przyjęty pośród większości za normę, będąca częścią dziedzictwa kulturowego danej organizacji kulturowej, która wywołuje negatywne lub pozytywne emocje innych jednostek, nie jest lub jest sprzeczna z naturą człowieka oraz nie jest lub jest szkodliwa z punktu widzenia organizacji kulturowej danej społeczności.
18 4 18