Zadanie z Przyrody:(Pomożecie?
Adam opisał dość dokładnie jabłko:
1)nie jest ani cieczą,ani gazem,
2)prawie okrągłe,
3)żółto-czerwone,
4)twarde,
5)pachnące,
6)słodko-kwaśne.
Uzupełnij tabelę.Wpisz w puste miejsca,jakie własciwości jabłka okresłił Adam i którymi zmysłami je zbadał.
Właściwości Zmysły
1.Stan skupienia
2.
3.
4.
5.
6.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:55:47+01:00
1. Stan skupienia ; Wzrok, dotyk
2. Kształt ; wzrok
3. Kolor ; wzrok
4. Twardość ; dotyk
5. Zapach ; węch
6. Smak ; smak
11 4 11
2010-03-11T18:56:10+01:00
2. kształt
3.kolor
4. na dotyk
5. zapach
6. smak
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:41:14+01:00
1.STAN SKUPIENIA
2.DOTYK
3.WZROK
4.DOTYK
5.WĘCH
6.SMAK
13 1 13